Lo Centre Occitan del País Castrés comunica :

Pel vinten e un còp, joves e mens joves se van tornar trobar per faire prodèl a la lenga nòstra e participar a la tradicionala Dictada Occitana. Lo tèxt serà tirat de l'òbra Còr d'Occitània, escrivans del sègle vint.

Aquest an cada participant serà regalat d'un l’espectacle.

Per fin que lo mai de mond i pòscan trobar d’interès e de plaser, malgrat las diferéncias de nivèl, los participants auràn la causida entre doas opcions :

  • L’opcion 1 s’adreiça a los que se sentisson pas d’aise a l’escrich e que poiràn faire una dictada a traucs ont se comptaràn pas que las bonas responsas.
  • L’opcion 2 s’adreiça a los que son mai afortits, que faràn una dictada classica.

Luòc e orari : dissabte 26 de genièr de 2019 a Castras, sala Loïsa Paulin (carrièra Loís David).


Agricultura : per estalviar l'aiga, lo palhatge

Palhatge dins un òrt

Aurelian Chaire dins l'enscastre de sos estudis en agricultura anèt trabalhar en Casamança. Dins l'edicion del 11 al 17 d'abril de 2014 del jornal La Setmana, presentava la tecnica del palhage.

Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.