ostana-2016Lo Prèmi Ostana per sa novena edicion se tendrà a Ostana del 1 al 4 de junh de 2017.

L’iniciativa nais del desir de conóisser e de far conóisser d’escrivans, de cineastas, de compositors provenent de divèrs cantons del mond, e que emplegan lor lenga mairala.

La lengas que son representadas al Prèmi Ostana an la caracteristica comuna d’èsser malgrat elas minorizadas respèct a la lenga dominanta de lors Estats de referéncia.

[Ne saupre mai]

(Sus la fotografia los premiats de 2016)


Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

Robèrt Lafont subre l'alienacion (I)

Chorus

Un article de robèrt Lafont subre l'alienacion.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Ives roqueta, escritura, enfança e... lo libre de François Cavanna 'Les Ritals'

Cavanna 'Les Ritals' detalhs

En 1979 dins la revista Aicí e ara Ives Roqueta tornava, alara que veniá de legir lo libre de François Cavanna Les Rital, sus son rapòrt a l'enfança coma escrivan.

Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.