A la debuta del mes d'agost de 2021 se debanarà lo festenal occitan de Sant Juèri. Lo Centre Cultural Occitan d'Albigés comunica.

Del 5 al 7 d'agost festenal occitan a Sant Juèri en Albigés

Lo festenal occitan de Sant Juèri, tòrna aqueste estiu, e un còp de mai la vila se botarà a l’ora occitana los 5 e 7 d’agost.

Las associacions occitanas e Sant-Juerianas vos fargan dos jorns d’animacions, amb una volontat comuna : metre al lum la cultura occitana e la rendre accessibla al pus grand nombre. Una programacion collectiva, metent sul davant de la scèna las creacions occitanas actualas, mesclant totas las expressions artisticas, sul fial de la tradicion e de la modernitat.

Totas las generacions, de Sant Juèri e d’endacòm mai, son doncas esperadas per partejar un moment festiu e convivial, se daissar breçar per aquesta lenga cantanta, e faire viure la lenga nòstra !


Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.