CFPO Region Occitània
Detalh de la primièra pagina del site del CFPO de la region Occitània

Del mes de decembre de 2021 fins a la debuta del mes de mai de 2022 lo CFPO de la region Occitània propausa una formacion intensiva a l'occitan.

Present sul terren dempuèi gaireben trenta ans, l’associacion prepara als mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitana.

De mai met en plaça d'examèns per respondre als besonhs dels aprenents adultes que desiran d’obténer una reconeissença de lor nivèl de competéncia segon l’Encastre European Comun de Referéncia per las Lengas (o EECRL).


Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.

Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.