CFPO Region Occitània
Detalh de la primièra pagina del site del CFPO de la region Occitània

Del mes de decembre de 2021 fins a la debuta del mes de mai de 2022 lo CFPO de la region Occitània propausa una formacion intensiva a l'occitan.

Present sul terren dempuèi gaireben trenta ans, l’associacion prepara als mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitana.

Demai met en plaça d'examèns per respondre als besonhs dels aprenents adultes que desiran d’obténer una reconeissença de lor nivèl de competéncia segon l’Encastre European Comun de Referéncia per las Lengas (o EECRL).


Lo sens dels mots : unic/unenc e uman/omenenc

unic

Un comentari de Pèire Pessamessa sus l'emplec dels mots unic/unenc e uman/omenenc.

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.

Temps de castanhas, temps de Totsants...

Aliment emblematic dels païses occitans, la castanha.