CFPO Region Occitània
Detalh de la primièra pagina del site del CFPO de la region Occitània

Del mes de decembre de 2021 fins a la debuta del mes de mai de 2022 lo CFPO de la region Occitània propausa una formacion intensiva a l'occitan.

Present sul terren dempuèi gaireben trenta ans, l’associacion prepara als mestièrs ligats a la lenga e a la cultura occitana.

Demai met en plaça d'examèns per respondre als besonhs dels aprenents adultes que desiran d’obténer una reconeissença de lor nivèl de competéncia segon l’Encastre European Comun de Referéncia per las Lengas (o EECRL).


Estudi : 'L'òme que èri ieu' de Joan Bodon e L'occitan coma metafòra

L'òme que èri ieu

Vincenzo Perez de l'Università degli Studi di Ferrara trabalhèt de 2015 a 2016 sul libre de Joan Bodon, L'òme que èri ieu.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.