L'associacion nimesenca Terrairòl edita cada an un agenda a destinacion dels escolans. Las illustracions per l'edicicon 2023/2024 son degudas a Joan Carles Codèrc.

Es lo moment de passar comanda. Per un tiratge e, mai que mai, una liurason abans la fin de l’annada escolara. Mercé de tornar al mai lèu lo bon de comanda.

Costat prètz : la tarifa es degressiva, clara e la meteissa per totes.

  • 1-9 ex : PU = 6,00 €
  • 10-19 ex : PU = 5,80 €
  • 20-49 ex : PU = 5, 60 €
  • 50-99 ex : PU = 5,40 €
  • + de 100 ex : PU = 5,20 €

Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Robèrt Lafont : critica del libre de Renat Nelli 'Le Roman de Flamenca' (1966)

Roman de Flamenca - Nelli

En 1966, Renat Nelli publicava lo libre Le Roman de Flamenca. Robèrt Lafont dins la revista Viure numèro 6 ne fasiá la critica.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.