L'associacion nimesenca Terrairòl edita cada an un agenda a destinacion dels escolans. Las illustracions per l'edicicon 2023/2024 son degudas a Joan Carles Codèrc.

Es lo moment de passar comanda. Per un tiratge e, mai que mai, una liurason abans la fin de l’annada escolara. Mercé de tornar al mai lèu lo bon de comanda.

Costat prètz : la tarifa es degressiva, clara e la meteissa per totes.

  • 1-9 ex : PU = 6,00 €
  • 10-19 ex : PU = 5,80 €
  • 20-49 ex : PU = 5, 60 €
  • 50-99 ex : PU = 5,40 €
  • + de 100 ex : PU = 5,20 €

Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

Patrici Pojada sus l'aranés e l'occitan general

L'aranés e l'occitan general

En 2010 la generalitat de Catalonha publicava quatre estudis sus l'aranés e l'occitan general.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.