flaranDins l'encastre de Total Festum lo dimenge 28 de mai de 2017 de 14h a 18h l'abadiá de Flaran dubrís las siás pòrtas. L'intrada es a gratis.

L'eveniment es organizat per la region Occitània, lo departament de Gers, lo CIRDÒC e las associacions occitanas localas.

Una bona occasion de tornar d'escobrir aquela meravilha de l’Edat Mejana, en familha o entre amics, de se remembrar l'istòria d'aquel lòc d'excepcion.

Programa :

  • 14:00 - Visita guidada en occitan per l’Ostau gascon.
  • 14:45 - Secrèt de jardin - Florence Faure-Brac, etnobotanista, vos convida a descobrir los mistèris dels simples de Flaran. Una descobèrta istorica, botanica e lingüistica.
  • 15:30 - Conferéncia Guilhem d’Aquitaine, prince des métamorphoses per Katy Bernard de l'Universitat de Bordèu 3.
  • 16:30 - Concèrt : Lirica Mediterranèa per lo Troubadours Art Ensemble.
  • 17:30 - Presentacion de Total Festum en presença d’officials e d’elegits.

Sul telefilm de Jacques Malaterre, 'L'Assassinat d'Henri IV'

Lo rei Enric IV

En 2009 sortissiá a la television francesa lo telefilm L'Assassinat d'Henri IV.

Critica del libre 'École, Histoire de France et Minorités nationales'

Ecole, Histoire de France et Minorités nationales, Napoleon Bonaparte

Critica per Romieg Pach del libre de Claude Gendre e Françoise Javelier : École, Histoire de France et Minorités nationales (Fédérop, 1978)

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Joan-Loís Segondy : presentacion del libre 'D’aucèls e d’òmes'

En 2023 sortissiá lo libre D’aucèls e d’òmes de Joan-Loís Segondy.

Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.