flaranDins l'encastre de Total Festum lo dimenge 28 de mai de 2017 de 14h a 18h l'abadiá de Flaran dubrís las siás pòrtas. L'intrada es a gratis.

L'eveniment es organizat per la region Occitània, lo departament de Gers, lo CIRDÒC e las associacions occitanas localas.

Una bona occasion de tornar d'escobrir aquela meravilha de l’Edat Mejana, en familha o entre amics, de se remembrar l'istòria d'aquel lòc d'excepcion.

Programa :

  • 14:00 - Visita guidada en occitan per l’Ostau gascon.
  • 14:45 - Secrèt de jardin - Florence Faure-Brac, etnobotanista, vos convida a descobrir los mistèris dels simples de Flaran. Una descobèrta istorica, botanica e lingüistica.
  • 15:30 - Conferéncia Guilhem d’Aquitaine, prince des métamorphoses per Katy Bernard de l'Universitat de Bordèu 3.
  • 16:30 - Concèrt : Lirica Mediterranèa per lo Troubadours Art Ensemble.
  • 17:30 - Presentacion de Total Festum en presença d’officials e d’elegits.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Ives roqueta, escritura, enfança e... lo libre de François Cavanna 'Les Ritals'

Cavanna 'Les Ritals' detalhs

En 1979 dins la revista Aicí e ara Ives Roqueta tornava, alara que veniá de legir lo libre de François Cavanna Les Rital, sus son rapòrt a l'enfança coma escrivan.

Musica : Lo jai

Lo Jai - Musica Lemosina

En 1982 sortissiá lo disc de musicas tradicionalas del Lemosin del grop Lo Jai