flaranDins l'encastre de Total Festum lo dimenge 28 de mai de 2017 de 14h a 18h l'abadiá de Flaran dubrís las siás pòrtas. L'intrada es a gratis.

L'eveniment es organizat per la region Occitània, lo departament de Gers, lo CIRDÒC e las associacions occitanas localas.

Una bona occasion de tornar d'escobrir aquela meravilha de l’Edat Mejana, en familha o entre amics, de se remembrar l'istòria d'aquel lòc d'excepcion.

Programa :

  • 14:00 - Visita guidada en occitan per l’Ostau gascon.
  • 14:45 - Secrèt de jardin - Florence Faure-Brac, etnobotanista, vos convida a descobrir los mistèris dels simples de Flaran. Una descobèrta istorica, botanica e lingüistica.
  • 15:30 - Conferéncia Guilhem d’Aquitaine, prince des métamorphoses per Katy Bernard de l'Universitat de Bordèu 3.
  • 16:30 - Concèrt : Lirica Mediterranèa per lo Troubadours Art Ensemble.
  • 17:30 - Presentacion de Total Festum en presença d’officials e d’elegits.

Maria-Clàudia Gastou : sus 'l'Armana prouvençau'

armana prouvençau

A propaus de l'Armana prouvençau.

Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Ives roqueta, escritura, enfança e... lo libre de François Cavanna 'Les Ritals'

Cavanna 'Les Ritals' detalhs

En 1979 dins la revista Aicí e ara Ives Roqueta tornava, alara que veniá de legir lo libre de François Cavanna Les Rital, sus son rapòrt a l'enfança coma escrivan.