flaranDins l'encastre de Total Festum lo dimenge 28 de mai de 2017 de 14h a 18h l'abadiá de Flaran dubrís las siás pòrtas. L'intrada es a gratis.

L'eveniment es organizat per la region Occitània, lo departament de Gers, lo CIRDÒC e las associacions occitanas localas.

Una bona occasion de tornar d'escobrir aquela meravilha de l’Edat Mejana, en familha o entre amics, de se remembrar l'istòria d'aquel lòc d'excepcion.

Programa :

  • 14:00 - Visita guidada en occitan per l’Ostau gascon.
  • 14:45 - Secrèt de jardin - Florence Faure-Brac, etnobotanista, vos convida a descobrir los mistèris dels simples de Flaran. Una descobèrta istorica, botanica e lingüistica.
  • 15:30 - Conferéncia Guilhem d’Aquitaine, prince des métamorphoses per Katy Bernard de l'Universitat de Bordèu 3.
  • 16:30 - Concèrt : Lirica Mediterranèa per lo Troubadours Art Ensemble.
  • 17:30 - Presentacion de Total Festum en presença d’officials e d’elegits.

Sul libre 'Poesia catalana del sègle XX' - Robèrt Lafont - 1965

poesia

En 1963 sortissiá lo libre Poesia catalana del sègle XX. Robèrt Lafont ne faguèt la critica dins la revista Letras d'òc.

Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Totèm : lo grapaud de Baçan

Grapaud de Baçan

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2, presentava qualques totèms occitans.

Conte : 'Lo meu ostal' de Joan Bodon

Plancat

Lo recuèlh Contes del meu ostal de Joan Bodon sortiguèt en 1951.