Lo 17 de setembre de 2017 se tendrà la detzena edicion de la manifestacion Chantar e dançar a Ostana. L'idèa es simpla : passar una jornada en companhiá de la lenga e de la cultura occitana a travèrs lo cant e la dança.

La jornada es pas dedicada a d'especialistas, mas a totes los que vòlon descobrir simplament la lenga e lo cant.

Aquò's una occasion tanben de descobrir a travèrs una passejada lo territòri d’Ostana amb sas carrièras sos luòcs simbolics e notament la magnifica realizacion de Bruno Bossa Il Bosco Incantato.

L’acamp se farà a 9h30 davant l'ostal de la comuna seguida de la passejada cantada per las carrièras, lo passatge al Bosc Enchantat per escotar los contes tirats del libre de Bruno Bossa La Volpe Furbetta legits per Paola Bertello que serà acompanhada a nivel musical per Luca Pellegrino.

Après lo despertin intra en scèna Piemonte Cultura amb lo Coro Merliner Ensemble de l'Officine Folk, puèi seguiràn concèrts e bals.

[ligam]


Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Paulin Courtial : L'occitan conven perfièchament al ròck

CXK

En junh de 2022 Paulin Courtial èra en concèrt a Tolosa dins son numèro 89, lo jornal de la comuna, À Toulouse, presentava lo cantaire.

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.