Lo divendre 6 de novembre de 2020 se tendrà a Sarlat una serada dedicada al cantaire Joan-Pau Verdier.

Organizada per la vila en ligam amb la siá familha, serà l'escasença de reünir en sovenir de l'artiste los amoroses de la lenga occitana.

Al programa, un concèrt de represas per Roselyne e Didier Berguin, seguit de la projecion del filme Histoire d'Adrien realizat per Jean-Pierre Denis, que la siá banda originala es estada compausada per Joan-Paul Verdier.

Autor de 17 albums, Joan-Pau Verdier signèt son primièr album en 1973. Animèt pendent un vintenat d'ans l'emission de France Bleu Perigòrd Meitat Chen Meitat Porc. Moriguèt en junh de 2020.


Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.

Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.

Justin Bessou o cossí escriure la lenga nòstra (1903)

Civada coiola dins un camp de froment

Un tèxt de Justin Besson, testimoniatge preciós per saupre çò que cal pas far a l'escrich.