Dictada occitana, Albi, 2023
Visual de la dictada occitana prevista a Albi lo 19 de genièr de 2023

La dictada occitana en Albigés prevista lo dijòus 19 de genièr a 14h sala de Pratgraussals, carrièra Lamothe a Albi es estada reportada al mes de febrièr.

Lo tèxte legit serà tirat de l’òbra de Cristian Laus. Los organizators convidan d’escòlas, de collègis e de licèus, entre autres, la Calandreta d’Albi, l’Escòla Ròcaguda, l’escòla de Puòggoson, lo licèu Belavista, etc. mas precison que totas las participacions son benvengudas !

Quin que siá vòstre nivèl de lenga, poiretz partejar un moment convivial amb los escolans e escolanas del Grand Albigés ! E per que tot lo mond pòsca ensajar de ganhar un prèmi, serà prepausat una « dictada a traucs ».

Pel primièr còp los pichons de la Calandreta participaràn tanben amb una « Dictada a traucs a etiquetas ».

Al delà de la simpla dictada de nombrosas animacions son previstas pendent aquel moment de partatge intergeneracional : danças, musica e cants amb BrindAir’Òc.

Las inscripcions adultes son a gratis.


Max Roqueta e Dante Alighieri

Dante Alighieri

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Lenga : un 'òm' que se pòt evitar

Ops ! Que de òm !

Sus l'emplec de òm en occitan, un article de Patrici Pojada dins la revista Lo Diari (numèro 14).

Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).