Dictada occitana, Albi, 2023
Visual de la dictada occitana prevista a Albi lo 19 de genièr de 2023

La dictada occitana en Albigés prevista lo dijòus 19 de genièr a 14h sala de Pratgraussals, carrièra Lamothe a Albi es estada reportada al mes de febrièr.

Lo tèxte legit serà tirat de l’òbra de Cristian Laus. Los organizators convidan d’escòlas, de collègis e de licèus, entre autres, la Calandreta d’Albi, l’Escòla Ròcaguda, l’escòla de Puòggoson, lo licèu Belavista, etc. mas precison que totas las participacions son benvengudas !

Quin que siá vòstre nivèl de lenga, poiretz partejar un moment convivial amb los escolans e escolanas del Grand Albigés ! E per que tot lo mond pòsca ensajar de ganhar un prèmi, serà prepausat una « dictada a traucs ».

Pel primièr còp los pichons de la Calandreta participaràn tanben amb una « Dictada a traucs a etiquetas ».

Al delà de la simpla dictada de nombrosas animacions son previstas pendent aquel moment de partatge intergeneracional : danças, musica e cants amb BrindAir’Òc.

Las inscripcions adultes son a gratis.


Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Bilingüisme ! E perqué pas !

Bilingüisme

En 2019, Pèire Escudé èra convidat per l'IEO de Rodés per parlar del bilingüisme.

Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.