Sala Marie Christine BOUSQUET, Lodeva
Vista de la sala Marie Christine Bousquet a Lodeva

Se dabanarà a Lodeva lo dimenge 24 de setembre de 2023 l’amassada generala de l’IEO d'Erau.

Los aderents e amics de la seccion d’Erau de l’Institut d’Estudis Occitans son convocats e convidats.

L'eveniment se tendrà dins la sala Marie Christine Bousquet, 1 place Francis Morand.

A partir de 9h00 : Acuèlh dels participants, cafeton e mai, fogassa de Campanhac en Roergue.

Puèi :

  • 9h30 : obertura de l’amassada e presentacion, vòte dels rapòrts moral, d’activitat e financièr ;
  • 10h30 : paraula als convidats e representants dels cercles e associacions ;
  • 11h15 : paraula als aderents ;
  • 12h : recepcion de las personalitats e vin d’onor ofèrt per la comuna.

L'amassada serà seguida d'un repais, abans una visita al monument dels mòrts de Pau Dardé comentada en occitan per Felip Joulié e de la catedrala amb Pèire Delon.


Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Miguel de Unamuno 'Sant Manuel lo bon, martir'

Al cors de l'estiu de 2020, IEO Edicions publiquèt dins la colleccion Flor envèrsa Sant Manuel lo Bon, martir de Miguel de Unamuno.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria

Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.