Sala Marie Christine BOUSQUET, Lodeva
Vista de la sala Marie Christine Bousquet a Lodeva

Se dabanarà a Lodeva lo dimenge 24 de setembre de 2023 l’amassada generala de l’IEO d'Erau.

Los aderents e amics de la seccion d’Erau de l’Institut d’Estudis Occitans son convocats e convidats.

L'eveniment se tendrà dins la sala Marie Christine Bousquet, 1 place Francis Morand.

A partir de 9h00 : Acuèlh dels participants, cafeton e mai, fogassa de Campanhac en Roergue.

Puèi :

  • 9h30 : obertura de l’amassada e presentacion, vòte dels rapòrts moral, d’activitat e financièr ;
  • 10h30 : paraula als convidats e representants dels cercles e associacions ;
  • 11h15 : paraula als aderents ;
  • 12h : recepcion de las personalitats e vin d’onor ofèrt per la comuna.

L'amassada serà seguida d'un repais, abans una visita al monument dels mòrts de Pau Dardé comentada en occitan per Felip Joulié e de la catedrala amb Pèire Delon.


Conte : 'Lo meu ostal' de Joan Bodon

Plancat

Lo recuèlh Contes del meu ostal de Joan Bodon sortiguèt en 1951.

Musica : Festenal Déodat de Séverac

Déodat de Severac, 1892

Dins son edicion del mes de decembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse, donava la paraula a Jean-Jacques Cubaynes director del festenal de musica Déodat de Séverac.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.