Lo Quintero 1 © HTT

La societat HTT (Hyperloop Transportation Technologies) presenta a Tolosa ven d'acabar lo montatge de sa pista d'ensag sul site de Francazal. L'entrepresa comuniquèt sus aquela realizacion lo 26 de febrièr de 2019.

Lo tubes d'acièrs son estats assemblats sus una longor de 320 mètres. Los tèsts debrián debutar al mes d'abrial.

Demòra als engenhaires e tecnicians de metre en plaça lo sistèma de pressurizacion. La capsula que preveson d'emplegar pels tèsts nomada Quintero 1 es ja a Tolosa. Es estada concebuda en Espanha.

Segon los dires de la societat lo site de Tolosa debriá èsser lo luòc d'ont serián bailejats los programas prevists per Abu Dhabi e la China.

Es lo 24 de genièr de 2017 que HTT signèt un acòrd amb la region Occitània, la metropòla de Tolosa e l'Estat per s'implatar a Tolosa.

TransPod, societat en concuréncia sus aquela tecnologia dels iperlops, decidiguèt ela de s'implantar en Lemosin.


Thales Alenia Space desvolopa una capsula

Capsula Thales Alenia Space

Al mes de mai de 2024, la societat Thales Alenia Space comunicava sus sa signatura amb L'ESA (European Space Agency) d'un contracte per fin de desvolopar una capsula espaciala.

Michelin torna inventar lo pneu

L'Uptis de Michelin

L'industrial Michelin desvolopa dempuèi qualques ans un pneu sens aire comprimit : Uptis.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Fusion termonucleara : una avançada en fusion inerciala

NIF target chamber

Lo 8 d'agost de 2021 lo National Ignition Facility (NIF) comuniquèt sus sos progrèsses rencents en fusion inerciala.

Las veituras seràn desenant equipadas de bóstias negras

Dempuèi lo primièr de mai de 2022 totes los veïculs produsits en Euròpa seràn equipats d'una bóstia negra, notadament las veituras.

Signatura d'un acòrd entre The Exploration Company e Axiom Space

Nyx, The Exploration Company

Lo 12 de setembre de 2023 The Exploration Company e Axiom Space signèran un acòrd de collaboracion.