Del 6 al 10 de julhet de 2019 se dabanava a Nimes la 43ena Universitat Occitana d'Estiu. Lo tèma ongan èra : Libertat e diversitat. Per l'escasença lo organizators comunicavan :

Nimes : UOE de 2019

Dempuèi mai de quarante ans, l'Universitat Occitana d'Estiu (UOE) de Nimes, portada per la MARPÒC, constituís un rendètz-vos estival a l'entorn de l'actualitat dels sabers, del debat d'idèas e del rencontre cultural. Se debanarà aqueste an del 6 al 10 de julhet a Nimes a l'entorn de la tematica : Libertat e diversitat.

Aqueste an de nòu, lo CIRDÒC-Institut occitan de cultura es partenari de l'eveniment. Amb lo sosten de la MARPÒC, lo Centre propausarà doas jornadas complètas de taulas redondas e de conferéncias dedicadas a la promocion d'iniciativas novèlas e estructurantas portadas dins los territòris occitanofòns. Los 8 e 9 de julhet, venètz i tornar trobar los actors claus de l'Occitània de uèi.

E coma totjorn, al long d'aqueles cinc jorns, conferéncias, taulas redondas, talhièrs... alternaràn en jornada amb los concèrts e espectacles propausats pendent la serada.


Sèrgi Viaule : critica del libre de Pau Gayraud 'Lo libre del causse'

Lo libre del causse - Pau Gayraud - Vent Terral

En 2016 l'editor Vent Terral tornava editar Lo libre del causse de Pau Gayraud.

Lo sens dels mots : unic/unenc e uman/omenenc

unic

Un comentari de Pèire Pessamessa sus l'emplec dels mots unic/unenc e uman/omenenc.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.