forum-d-oc Lo 5 de febrièr de 2022 al Teatre de la Mediteranèa a Tolon se debanarà la convencion del Forum d'Òc.

Lo subjècte ne serà après la votacion de la lei Molac : Quinas pistas d'accion per las lengas de França ?

La manifestacion se debanarà en preséncia de Na Virginie Pin, vice-presidenta del Conselh Regional provençal. Participaràn tanben :

  • Paul Molac, deputat del Morbilhan (en visioconferéncia) ;
  • Michel Felin-Palas, jornalista a L'Express ;
  • Médéric Gasquet-Cyrus, mèstre de conferéncia a l'Universitat d'Aix-Marselha e jornalista a France-Bleu-Provence.

Las informacions praticas per participar son sul site del Forum.

Lo Forum d'Òc festeja ongan sos sèt ans. Creat en 2014, es destinat a recampar las accions en favor de la lenga occitana en Provença. Son mai de 500 associacions o institucions que lo compausan.

Programa forum d'òc 2022 1

Programa forum d'òc 2022 2


Sul libre 'Composition Française' de Mona Ozouf

Après la sortida del libre de Mona Ozouf Composition Française Joan-Guilhem Roqueta ne fasiá la critica.

Lenga occitana, beluga de l'espèr

Belugas

Un tèxt del jornal La Beluga (Tarn e Garona), agost de 2008.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.