L'associacion nimesenca Terrairòl edita cada an un agenda a destinacion dels escolans. Las illustracions per l'edicicon 2023/2024 son degudas a Joan Carles Codèrc.

Es lo moment de passar comanda. Per un tiratge e, mai que mai, una liurason abans la fin de l’annada escolara. Mercé de tornar al mai lèu lo bon de comanda.

Costat prètz : la tarifa es degressiva, clara e la meteissa per totes.

  • 1-9 ex : PU = 6,00 €
  • 10-19 ex : PU = 5,80 €
  • 20-49 ex : PU = 5, 60 €
  • 50-99 ex : PU = 5,40 €
  • + de 100 ex : PU = 5,20 €

Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Edicion occitana : la situacion en 1979

Un molon de libres

En 1979 la revista Aicí e ara publicava un article de l'editor Jòrdi Blanc sus l'edicion occitana.