La Passem Tarn 2025
Visual per La Passem en Albigés en 2025

Los 23 e 24 de mai de 2025 de Sant Sulpici a Albi en passant per Castras se debanarà La Passem.

L'eveniment es organizat per l'associacin Ligams Tarn, creada en abril de 2024 amb la tòca de crear de ligam entre totes los actors de Tarn qu'òbran per la lenga occitana.

La Passem es una correguda relai. Servís a reculhir de fonzes per de projèctes ligats a la transmission e la valorizacion de la lenga occitana. Un testimòni simbolizant la lenga es trasmés de man en man a cada quilomètre.

L'edicion de 2025 es la primièra en Albigés, mas la corsa es organizada en Gasconha dempuèi 2018 amb un succés cada renovelat.

La Passem Tarn


Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Critica del libre 'École, Histoire de France et Minorités nationales'

Ecole, Histoire de France et Minorités nationales, Napoleon Bonaparte

Critica per Romieg Pach del libre de Claude Gendre e Françoise Javelier : École, Histoire de France et Minorités nationales (Fédérop, 1978)

Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.