ostau-dau-pais-marselhesL'Ostau dau País Marselhés comunica :

La rintrada de l’Ostau dau País Marselhés se farà, aquesta annada, sota la proteccion de la luna e dei tubadas de l’encensier (romaniu).

Lo 16 de setembre serà nuech de luna plena e eclipsada tanben. Alegoria poderosa ! L’astre daurat e entier se velarà a 20h54 e se desvelarà a 22h54. Per acompanhar aquesta velada-desvelada e balhar a aquesta annada novela un vam positiu, se cremarà de romaniu, vielh encens deis ancians chamans de la Santa-Bauma. Sei tubadas seràn alargadas a la luna, au locau, a vautrei !

  • Seràn presents leis intervenents que prepausa l’Ostau : cors de lenga occitana (provençau), cant marselhés, cant e tamborins de Sicília, dança curda, cant e tamborin de l'ocean indian, cant e tamborin de Cabilia...
  • Se farà la presentacion de la programacion dau promier trimestre.
  • S’escotarà de musica segon la benvolença e lo gaubi dei cambaradas musicaire-intervenents : Manu Théron, Jagdish Kinoo, Audrey Peinado, Nadia Ammour, Bayram Varsak, Maura Guerrera, Shadi Fathi... e de sospresas !
  • Se manjarà de bònei cauvas (ratatolha de l'Ostau).
  • Se beurà de vin, de cervesa, de suc.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Cristian Rapin : Louis XIV en Occitània

Louis XIV en costume de sacre, Hyacinthe Rigaud, 1701, detalh

Dins la revista Lo Lugarn numèro 94, Cristian Rapin presentava lo libre d'Hubert Delpont Parade pour une infante.

Sul libre 'Poesia catalana del sègle XX' - Robèrt Lafont - 1965

poesia

En 1963 sortissiá lo libre Poesia catalana del sègle XX. Robèrt Lafont ne faguèt la critica dins la revista Letras d'òc.