ieo28/11/16 - L'IEO comunica - En 2016, leis subvencions per l’IEO tant de l’Estat coma dei collectivitats territorialas, dau fach de la reforma territoriala, an baissat. Son ansin 30 000 €, siegue 25 % deis subvencions balhadas a l’associacion que mancan : arrèst de la subvencion deis regions Auvèrnhe (non compensada) e Provença-Aups-Còsta d’Azur, e baissa de 33 % de l’ajuda de l’Estat (DGLFLF).

La capacitat de l’associacion a mobilizar per lei revindicacions de reconoissença de la lenga s’en tròban afeblidas.

Promòure e coordonar de projèctes capitaus per l’avenidor de la lenga, sa transmission renovada, un ensenhament ais adultes de qualitat, de centres de ressorça, sa toponimia… demanda de mejans financiers. L’IEO deu poder contunhar d’òbrar per la lenga e la cultura occitanas, coma actor e operator de terren, e mai coma interlocutor responsable per lei politicas publicas tant au nivèu de l’Estat coma de l’ensems deis collectivitats.

Adonc, se volètz ajudar l’IEO, es temps encara de mandar vòstra dona de sosten a l’associacion per 2016 (avans lo 31 de decembre 2016), per chèc au sèti de l’IEO.

Per ajudar l'IEO e cargar lo bilhet de donacion, clicatz [aicí]

*

Mapa de las implancacions de L'IEO (2016)
sedença e seccions regionalas e departamentalas

mapa-ieo-2016


Istòria : correspondéncia entre Marius e Elisa Coutarel

Carta postala

La comuna de Montpelhièr valoriza la correspondéncia entre Marius e Elisa Coutarel.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Lo mistèri de la Montanha Negra'

Lo mistèri de la Montanha Negra

En novembre de 2012 sul webzine Jornalet Sèrgi Viaule presentava lo libre de Cristina Clairmont Lo mistèri de la Montanha Negra.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.

Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.