Lo 17 de setembre de 2017 se tendrà la detzena edicion de la manifestacion Chantar e dançar a Ostana. L'idèa es simpla : passar una jornada en companhiá de la lenga e de la cultura occitana a travèrs lo cant e la dança.

La jornada es pas dedicada a d'especialistas, mas a totes los que vòlon descobrir simplament la lenga e lo cant.

Aquò's una occasion tanben de descobrir a travèrs una passejada lo territòri d’Ostana amb sas carrièras sos luòcs simbolics e notament la magnifica realizacion de Bruno Bossa Il Bosco Incantato.

L’acamp se farà a 9h30 davant l'ostal de la comuna seguida de la passejada cantada per las carrièras, lo passatge al Bosc Enchantat per escotar los contes tirats del libre de Bruno Bossa La Volpe Furbetta legits per Paola Bertello que serà acompanhada a nivel musical per Luca Pellegrino.

Après lo despertin intra en scèna Piemonte Cultura amb lo Coro Merliner Ensemble de l'Officine Folk, puèi seguiràn concèrts e bals.

[ligam]


Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.

Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt (1988)

Diccionaire occitan-français de Louis Alibert

Testimoniatge de Robèrt Martí sul diccionari de Loís Alibèrt.

Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.