Vià Occitanie
Lògo de la cadena de television Vià Occitanie

Vià Occitanie càmbia de proprietari.

La television Vià Occitanie cercava un autre proprietari. En abril de 2021 sa destinada es estada fisada pels jutges al grop La Dépêche du Midi.

Son tres frequéncias que son concernidas : las de Tolosa, Montpelhièr e Perpinhan. Aquela de Nimes es pas compresa.

Segon Jean-Nicolas Baylet, director general de La Dépêche « es una decision logica, car aviá la preferéncia del personal de Vià Occitanie, e perque dempuèi matunas annadas los nòstres dos grops avián l'abitud de trabalhar ensems. »

Lo grop La Dépêche du Midi èra en concuréncia amb lo grop Altice proprietari notadament de BFM TV e de RMC.


'Los tres gendres del paure òme' : presentacion de Domenja Blanchard

Los tres gendres del paure òme

En 2008 sortissiá lo libre d'Ives Roqueta Los tres gendres del paure òme.

Bilingüisme ! E perqué pas !

Bilingüisme

En 2019, Pèire Escudé èra convidat per l'IEO de Rodés per parlar del bilingüisme.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Carles Pons : diaspòra roergassa en Argentina

Clement Cabanettes, Pigüé

Un article de Carles Pons sus la diaspòra roergassa en Argentina.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.