Vià Occitanie
Lògo de la cadena de television Vià Occitanie

Vià Occitanie càmbia de proprietari.

La television Vià Occitanie cercava un autre proprietari. En abril de 2021 sa destinada es estada fisada pels jutges al grop La Dépêche du Midi.

Son tres frequéncias que son concernidas : las de Tolosa, Montpelhièr e Perpinhan. Aquela de Nimes es pas compresa.

Segon Jean-Nicolas Baylet, director general de La Dépêche « es una decision logica, car aviá la preferéncia del personal de Vià Occitanie, e perque dempuèi matunas annadas los nòstres dos grops avián l'abitud de trabalhar ensems. »

Lo grop La Dépêche du Midi èra en concuréncia amb lo grop Altice proprietari notadament de BFM TV e de RMC.


Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.

Joan-Maria Petit sus Jòrgi Reboul (1985)

Pròsas geograficas

Prefaci de Joan-Maria Petit a Pròsas geograficas de Jòrgi Reboul.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.

Conte : 'Lo meu ostal' de Joan Bodon

Plancat

Lo recuèlh Contes del meu ostal de Joan Bodon sortiguèt en 1951.