Vià Occitanie
Lògo de la cadena de television Vià Occitanie

Vià Occitanie càmbia de proprietari.

La television Vià Occitanie cercava un autre proprietari. En abril de 2021 sa destinada es estada fisada pels jutges al grop La Dépêche du Midi.

Son tres frequéncias que son concernidas : las de Tolosa, Montpelhièr e Perpinhan. Aquela de Nimes es pas compresa.

Segon Jean-Nicolas Baylet, director general de La Dépêche « es una decision logica, car aviá la preferéncia del personal de Vià Occitanie, e perque dempuèi matunas annadas los nòstres dos grops avián l'abitud de trabalhar ensems. »

Lo grop La Dépêche du Midi èra en concuréncia amb lo grop Altice proprietari notadament de BFM TV e de RMC.


Punt de vista d'Ives Roqueta sus l'occitanisme (1965)

La revista Viure en 1965 interrogava los actors de l'occitanisme del temps. Aquí lo testimoniatge d'Ives Roqueta.

Séverine Bonnin, cantaira

Séverine Bonnin, cantaira, Fuòc en Gàbia

Dins son edicion del mes de novembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava la cantaira Séverine Bonnin.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Sèrgi Viaule sul libre de Jules Cubaynes 'Camins de guèrra'

Camin de guèrra, Jules Cubaynes

Una critica de Sèrgi Viaule pareguda dins lo jornal La Setmana en 2018.

Prefaci de Frederic Mistral a 'La pauriho' de Valèri Bernard (1899)

paurilha

En 1899 sortissiá a Marselha lo libre La pauriho de Valèri Bernard amb un prefaci de Frederic Mistral.