Vià Occitanie
Lògo de la cadena de television Vià Occitanie

Vià Occitanie càmbia de proprietari.

La television Vià Occitanie cercava un autre proprietari. En abril de 2021 sa destinada es estada fisada pels jutges al grop La Dépêche du Midi.

Son tres frequéncias que son concernidas : las de Tolosa, Montpelhièr e Perpinhan. Aquela de Nimes es pas compresa.

Segon Jean-Nicolas Baylet, director general de La Dépêche « es una decision logica, car aviá la preferéncia del personal de Vià Occitanie, e perque dempuèi matunas annadas los nòstres dos grops avián l'abitud de trabalhar ensems. »

Lo grop La Dépêche du Midi èra en concuréncia amb lo grop Altice proprietari notadament de BFM TV e de RMC.


Istòria : 1065, assemblada de Tologes

Enluminure

Un article de la revista Viure numèro 3, 1965.

Prefaci de Frederic Mistral a 'La pauriho' de Valèri Bernard (1899)

paurilha

En 1899 sortissiá a Marselha lo libre La pauriho de Valèri Bernard amb un prefaci de Frederic Mistral.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Extrach de 'La quimèra' de Joan Bodon

La Quimèra

Debuta del libre de Joan Bodon, La Quimèra (Edicions de Roergue, 1989)

Sèrgi Viaule : critica del Libre 'Lo Mandarin'

Lo Mandarin

Al mes d'agost de 2020 sortiguèt en occitan traduch per Joaquim Blasco lo libre de José Maria Eça de Queiroz Lo Mandarin.