Vià Occitanie
Lògo de la cadena de television Vià Occitanie

Vià Occitanie càmbia de proprietari.

La television Vià Occitanie cercava un autre proprietari. En abril de 2021 sa destinada es estada fisada pels jutges al grop La Dépêche du Midi.

Son tres frequéncias que son concernidas : las de Tolosa, Montpelhièr e Perpinhan. Aquela de Nimes es pas compresa.

Segon Jean-Nicolas Baylet, director general de La Dépêche « es una decision logica, car aviá la preferéncia del personal de Vià Occitanie, e perque dempuèi matunas annadas los nòstres dos grops avián l'abitud de trabalhar ensems. »

Lo grop La Dépêche du Midi èra en concuréncia amb lo grop Altice proprietari notadament de BFM TV e de RMC.


Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).

Sus Joan-Maria Petit (1941-2020)

Joan-Maria Petit

Un article de la Federacion dels Ensenhaire de Lenga e de Cultura d'Òc publicat après l'anóncia de la mòrt de Joan-Maria Petit en agost de 2020.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Musica : Lo jai

Lo Jai - Musica Lemosina

En 1982 sortissiá lo disc de musicas tradicionalas del Lemosin del grop Lo Jai

Istòria : 1065, assemblada de Tologes

Enluminure

Un article de la revista Viure numèro 3, 1965.