Del 14 al 20 d'agost de 2022 se debanarà a Vilanòva d'Òlt la 48ena Escòla Occitana d'Estiu.

Coma cada an son al programa : cors de lenga, conferéncias, espectacles, activitats pels jovents...

Las inscripcions son dubèrtas fins al 2 d'agost de 2022.

Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021

Lo site de l'associacion en carga de l'organizacion de l'eveniment es [aquí]


Lo grelhon, lo lop e las abelhas : un conte de Justin Bessou

Detalh d'una gravadura de Tavy Notton (1914-1977) sus la vida de las abelhas

Lo grelhon, lo lop e las abelhas es lo primièr tèxt dels Contes de la Tatà Mannon de Justin Bessou.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Novèlas exemplaras' de Miguel de Cervantes

Miguel de Cervantes

En octobre de 2020 sortissiá lo libre Novèlas exemplaras de Miguel de Cervantes. Sèrgi Viaule ne fasiá la critica.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.

Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.