Salon del libre de París : los editors aquitans d’expression occitana i son.

"L'InÒc Aquitània dens l’encastre de la soa mission regionala "Ajuda a la hialèra deu libe occitan en Aquitània" e a la seguida de las preconizacions de l’estudi "L’edicion en lenga d’Aquitània" que serà present deu dijaus 17 dinc au dissabte 19 de març de 2011 au Salon deu Libe de París.

"Aquesta preséncia qu’ei possibla mercés au partenariat desvelopat dab l’ECLA (Escriut Cinèma Libe Audiovisuau, l'Agéncia Regionau d'Aquitània ), despuish 3 ans.

"Lo taulèr de l’Institut Occitan que representarà los editors Aquitans qui publican en occitan (autors bearnés, gascons, lengadocians, limosins).  Que poderam trobar las publicacions de las edicions : Per Noste, Cap'Òc, Reclams, Novelum, InÒc e Fédérop.

"Que desiram qu'aqueth salon deu libe de París e sia frutèc entà l'edicion occitana d'Aquitània."

Ligam


Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Lo sens dels mots : unic/unenc e uman/omenenc

unic

Un comentari de Pèire Pessamessa sus l'emplec dels mots unic/unenc e uman/omenenc.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Musica : Festenal Déodat de Séverac

Déodat de Severac, 1892

Dins son edicion del mes de decembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse, donava la paraula a Jean-Jacques Cubaynes director del festenal de musica Déodat de Séverac.

Lenga : un 'òm' que se pòt evitar

Ops ! Que de òm !

Sus l'emplec de òm en occitan, un article de Patrici Pojada dins la revista Lo Diari (numèro 14).