calandrons 2019

Los tres primièrs calandrons bachelièrs en 2019

Après l'anóncia dels resultats al bachelierat de 2019 la Confederacion Calandreta comunica.

Tres primièrs bachelièrs

La Confederacion Calandreta es aürosa de felicitar los tres primièrs Calandrons que venon de capitar lor bachelierat. L'annada 2019 foguèt la primièra per Calandreta amb lo cursus complet de la mairala al bachelierat e volèm saludar Gaëtan Gaillard, Guilhem Montviloff e Arthur Villaroya per lor camin de precursors.

Mercés a la còla de professors, al director Patric Albert e Amaïa Cormier la coordinatritz del licèu de los aver acompanhats fins a la capitada.

Esperam veire dins las annadas venentas un fum de joves sortir d'un percors complet Calandreta, bilingües, ciutadans esclairats e dubèrts sul mond.


Sus Joan-Maria Petit (1941-2020)

Joan-Maria Petit

Un article de la Federacion dels Ensenhaire de Lenga e de Cultura d'Òc publicat après l'anóncia de la mòrt de Joan-Maria Petit en agost de 2020.

Provença : la comuna de La Seina comunica en occitan

La Seina

La vila de La Seina en Provença sul sieu site internet presenta cada mes dins la seccion D'aquí un article en occitan.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Sèrgi Viaule : critica del libre 'Lo mistèri de la Montanha Negra'

Lo mistèri de la Montanha Negra

En novembre de 2012 sul webzine Jornalet Sèrgi Viaule presentava lo libre de Cristina Clairmont Lo mistèri de la Montanha Negra.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.