salau

Cada an dempuèi mai de trente ans se dabana al mes d'agost la tradicionala pujada al Pòrt de Salau.

Aquesta manifestacion simbòl de l'amistat occitano-catalana es organizada per lo CAÒC e l'ASPIC. Ongan per la XXXIIena edicion la pujada se farà lo dimenge 4 d'agost. Doas itnieraris son prevists : un del costat catalan e l'autre del costat occitan.

Lo programa es [aquí]


Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Istòria : 1065, assemblada de Tologes

Enluminure

Un article de la revista Viure numèro 3, 1965.

Estudi : 'L'òme que èri ieu' de Joan Bodon e L'occitan coma metafòra

L'òme que èri ieu

Vincenzo Perez de l'Università degli Studi di Ferrara trabalhèt de 2015 a 2016 sul libre de Joan Bodon, L'òme que èri ieu.