La Guépia Universitat Occitana
Montatge de fotografias de las edicions precedentas © Lenga Viva

Del 12 al 19 de julhet de 2021 universitat a La Guepia

Temps d’ensenhament, d’animacion, d’estudi, mas tanben ocasion d'encontres e de convèrsas cada an l' Universitat Occitana de La Guepia remosa al còp d'estudiants en formacions, d'escrivans, d’intellectuals e d’artistas de renom.

Se vòl un luòc d'encontre entre cultura sabenta e cultura populara lo tot dins un ambient al còp estudiós e pausadís, los pès chimpats dins l’aiga de Viaur e d’Avairon.

Lo programa

UOE La Guepie 2021


Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.

Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Critica del libre de Glaudi barsòtti : 'La tèrra deis autres'

Illustracion 'La tèrra deis autres'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica del libre de Glaudi barsòtti : La tèrra deis autres.

Patrici Pojada sus l'aranés e l'occitan general

L'aranés e l'occitan general

En 2010 la generalitat de Catalonha publicava quatre estudis sus l'aranés e l'occitan general.