La Guépia Universitat Occitana
Montatge de fotografias de las edicions precedentas © Lenga Viva

Del 12 al 19 de julhet de 2021 universitat a La Guepia

Temps d’ensenhament, d’animacion, d’estudi, mas tanben ocasion d'encontres e de convèrsas cada an l' Universitat Occitana de La Guepia remosa al còp d'estudiants en formacions, d'escrivans, d’intellectuals e d’artistas de renom.

Se vòl un luòc d'encontre entre cultura sabenta e cultura populara lo tot dins un ambient al còp estudiós e pausadís, los pès chimpats dins l’aiga de Viaur e d’Avairon.

Lo programa

UOE La Guepie 2021


Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Totèm : l'agaça d'Abelhan

agaça

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.

Tren : linha a granda velocitat Tolosa-Bordèu

TGV

Lo dijòus 7 de mai de 2026 lo primièr ministre francés Sébastien Lecornu signèt a Tolosa un protocól d'acòrd que rend la construccion de la linha ferroviària a granda velocitat (LGV) Tolosa-Bordèu irreversibla.

Séverine Bonnin, cantaira

Séverine Bonnin, cantaira, Fuòc en Gàbia

Dins son edicion del mes de novembre de 2024, lo jornal de la comuna de Tolosa, À Toulouse presentava la cantaira Séverine Bonnin.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.