L'Universitat Occitana d'Estiu de La Guepia se debanarà ongan del 6 al 9 d'agost de 2020.

Un temps d’ensenhament, d’animacion, d’estudi, mas tanben un mejan per encontrar lo mond e conversar. Aicí los escolans dels corses pòdon parlar amb d’occitanofòns del vesinatge, amb d’escrivans, d’intellectuals e d’artistas de renom.

Cada an a La Guepia la cultura sabenta encontra la cultura populara, los estrangièrs encontran los del país sus de questions d’istòria e de patrimòni. Tot aquò dins un ambient al còp estudiós e pausadís, amb los pès chimpats dins l’aiga de Viaur e d’Avairon.

Lo programa es [aquí]


Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.

Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.

Vidèo : lo tambornet

Tambornet

Presentacion de jòc de bala al tambornet. Una vidèo del CIRDÒC.