Dins son magazine del mes de febrièr de 2022 la region Occitània comunicava sus la promocion de la lenga occitana al licèu.

D’ambaissadors de la lenga occitana dins los licèus

Son un desenat los escolans de licèu qu’an causit l’occitan coma opcion al bachelierat e participan a una granda operacion de sensibilizacion a l’aprendissatge de la lenga occitana durant l’annada 2022.

Comencèt tot l’auton passat, a l’iniciativa de l’Ofici Public de la Lenga Occitana amb lo lançament d’una crida a de candidaturas als 64 establiments de las acadèmias de Tolosa, Bordèu, Montpelhièr e Lemòtges que prepausan l’opcion d’occitan dins son ofèrta de corses. L’objectiu d’aquesta operacion es de s’apiejar sus las generacions joves — son 15.000 escolans que fan cada an sa dintrada en occitan dins una classa bilingua o immersiva — pr’amor de conquistar de locutors novèls.

Los joves ambaissadors recebràn la carga d’anar encontrar sos camaradas per lor parlar de son percors, portar un agach novèl sus la transmission de la lenga. Beneficiaràn d’un acompanhament personalizat, participaràn als esveniments màgers organizats durant l’annada escolara e veiràn valorizat son engatjament.

Jornala de la region Occitània
febrièr de 2022


Venècia : extrach del roman 'Mièja-Gauta'

Masqueta

Extrach del roman Mièja-Gauta de Max Roqueta paregut en 2010 a las edicions Trabucaire.

Los mots de milhau

En 2015 sortissiá lo libre de Martine e Jacques Astor, Los mots de Millau.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Los mots de milhau

En 2015 sortissiá lo libre de Martine e Jacques Astor, Los mots de Millau.

Presentacion del libre 'L'épopée cathare' de Michel Roquebert

L'épopée cathare, Michel Roquebert

En 1970 editat per Privat a Tolosa sortissiá lo primièr tòme del libre de Michel Roquebert, L'épopée cathare.