Del 10 al 16 d’agost de 2025 se debanarà a Vilanuèva d’Olt la 51ena Escòla Occitana d'Estiu.

Una setmana de corses, d’activitats variadas e de practica de l’occitan. Cant, cors d’occitan, normal o intensiu, talhièrs. Seradas : jòcs de societat, filme amb Dètz, balèti amb Manu Isopet, serada dels estagiaris, fèsta occitano-catalana amb Platane e Banduolers. Escoleta per drollets e activitats per jovents.

Ongan s'organiza la bicicletada per anar a la descobèrta de l’Agenés amb un quarantenat de quilomètre per jorn.

Las plaças son limitadas.

Escòla Occitana d'Estiut de 2025

Escòla Occitana d'Estiut de 2025


Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire'

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire', 2023

Lo libre Occitània, Moments d'histoire de Jòrdi Labouysse publicat a la prima de 2023, recampa d'articles publicats entre 1980 e 2010 ligats a l'istòria dels païses occitans.

País de cocanha

pastel

Un article de la revista del consèlh regional d'Occitània de decembre de 2018 e genièr de 2019.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.

Totèm : l'agaça d'Abelhan

agaça

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2 amb de contes suls animals totemics.