Del 14 al 20 d'agost de 2022 se debanarà a Vilanòva d'Òlt la 48ena Escòla Occitana d'Estiu.

Coma cada an son al programa : cors de lenga, conferéncias, espectacles, activitats pels jovents...

Las inscripcions son dubèrtas fins al 2 d'agost de 2022.

Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021 Vilanòva d'Òlt : Universitat Occitana d'Estiu de 2021

Lo site de l'associacion en carga de l'organizacion de l'eveniment es [aquí]


Montpelhièr : l'arpa del Senhor Guilhèm

En març de 2018 dins sa revista mesadièra la vila de Montpelhièr comunicava en occitan.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.