belugaAgenda del Club occitan de Noisy le Grand per la debuta de 2017.

Las sesilhas son de 19h fins a 22h.

Adreça : sala George Sand, alèa George Sand, 93160 Noisy le Grand, RER linha A 4 direccion Marne-la-Vallée a 200 mètres de l’estacion RER Noisy-Champs.

*

- 02 de febrièr : cors de lenga e cant
- 23 de febrièr : amassada mensuala
- 9 de març : cors de lenga e cant
- 23 de març : amassada mensuala
- 20 d'abril : taulejada annadièra de l'associacion.


Punt de vista de Jacme de Cabanas sul diccionari de Cantalausa (2002)

diccionari Cantalausa

En 2002 alara que Cantalausa acabava los sieu diccionari, Jacme de Cabanas li donava son punt de vista.

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Agricultura : per estalviar l'aiga, lo palhatge

Palhatge dins un òrt

Aurelian Chaire dins l'enscastre de sos estudis en agricultura anèt trabalhar en Casamança. Dins l'edicion del 11 al 17 d'abril de 2014 del jornal La Setmana, presentava la tecnica del palhage.

Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).