Dissabte 13 de genièr de 2018 : Maison des Associations, 22, rue Deparcieux 75014, París, mètro Denfert o Gaîté.

13h30 : questions d'actualitat ; 14h30 : après-dinnada poètica amb Gui Matieu que presentarà tanben le sieu darrièr libre paregut en çò de l’Aucèu libre.

Per acabar, festejarem les reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 27 de genièr de 2018 : FNAA, sala Maurice Solignac, 44 rue Gabriel Lamé 75012 París, mètro 14, Cour St. Emilion

14h00 : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Lo tèxt serà un extrach de la revirada Lo mond perdut de Conan Doyle, traduccion de Pèire Beziat.

Dissabte 17 de febrièr de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : lo majoral Miquèu Benedetto parlarà de la premsa occitana dins las trencadas (1914-1918).

Dissabte 24 de març de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 17h : conferéncia musicala de J-B Plantevin suls trobadors.

Dissabte 7 abrial de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha :  : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : conferéncia de Rémi Pech suls orators miegjornals.


Robèrt Lafont : critica del libre de Renat Nelli 'Le Roman de Flamenca' (1966)

Roman de Flamenca - Nelli

En 1966, Renat Nelli publicava lo libre Le Roman de Flamenca. Robèrt Lafont dins la revista Viure numèro 6 ne fasiá la critica.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

Lo musèu Carnavalet

Musèu Carnavalet a París

Sul musèu Carnavalet a París, un article de Gui Matieu dins la revista parisenca Lo vira solelh numèro 51, tardor de 2016.