Dissabte 13 de genièr de 2018 : Maison des Associations, 22, rue Deparcieux 75014, París, mètro Denfert o Gaîté.

13h30 : questions d'actualitat ; 14h30 : après-dinnada poètica amb Gui Matieu que presentarà tanben le sieu darrièr libre paregut en çò de l’Aucèu libre.

Per acabar, festejarem les reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 27 de genièr de 2018 : FNAA, sala Maurice Solignac, 44 rue Gabriel Lamé 75012 París, mètro 14, Cour St. Emilion

14h00 : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Lo tèxt serà un extrach de la revirada Lo mond perdut de Conan Doyle, traduccion de Pèire Beziat.

Dissabte 17 de febrièr de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : lo majoral Miquèu Benedetto parlarà de la premsa occitana dins las trencadas (1914-1918).

Dissabte 24 de març de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 17h : conferéncia musicala de J-B Plantevin suls trobadors.

Dissabte 7 abrial de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha :  : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : conferéncia de Rémi Pech suls orators miegjornals.


Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.

Cristian Rapin : Louis XIV en Occitània

Louis XIV en costume de sacre, Hyacinthe Rigaud, 1701, detalh

Dins la revista Lo Lugarn numèro 94, Cristian Rapin presentava lo libre d'Hubert Delpont Parade pour une infante.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Vidèo : G. Couffignal sus 'La Santa Estela del centenari'

Couffignal

Conferéncia de G. Couffignal sus La Santa Estela del centenari.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.