Dissabte 13 de genièr de 2018 : Maison des Associations, 22, rue Deparcieux 75014, París, mètro Denfert o Gaîté.

13h30 : questions d'actualitat ; 14h30 : après-dinnada poètica amb Gui Matieu que presentarà tanben le sieu darrièr libre paregut en çò de l’Aucèu libre.

Per acabar, festejarem les reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 27 de genièr de 2018 : FNAA, sala Maurice Solignac, 44 rue Gabriel Lamé 75012 París, mètro 14, Cour St. Emilion

14h00 : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Lo tèxt serà un extrach de la revirada Lo mond perdut de Conan Doyle, traduccion de Pèire Beziat.

Dissabte 17 de febrièr de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : lo majoral Miquèu Benedetto parlarà de la premsa occitana dins las trencadas (1914-1918).

Dissabte 24 de març de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 17h : conferéncia musicala de J-B Plantevin suls trobadors.

Dissabte 7 abrial de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha :  : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : conferéncia de Rémi Pech suls orators miegjornals.


Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.

Pèire Cardenal : 'Vera vergena, Maria'

Detalh de l'òbra de Rafaèl La sacrada familha

Poèma de Pèire Cardenal : Vera vergena, Maria