Dissabte 13 de genièr de 2018 : Maison des Associations, 22, rue Deparcieux 75014, París, mètro Denfert o Gaîté.

13h30 : questions d'actualitat ; 14h30 : après-dinnada poètica amb Gui Matieu que presentarà tanben le sieu darrièr libre paregut en çò de l’Aucèu libre.

Per acabar, festejarem les reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 27 de genièr de 2018 : FNAA, sala Maurice Solignac, 44 rue Gabriel Lamé 75012 París, mètro 14, Cour St. Emilion

14h00 : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Lo tèxt serà un extrach de la revirada Lo mond perdut de Conan Doyle, traduccion de Pèire Beziat.

Dissabte 17 de febrièr de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : lo majoral Miquèu Benedetto parlarà de la premsa occitana dins las trencadas (1914-1918).

Dissabte 24 de març de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 17h : conferéncia musicala de J-B Plantevin suls trobadors.

Dissabte 7 abrial de 2018 amb los Miegjornals de Cèus e la velhada d’Auvernha :  : Cèus (92), sala del premièr, cinèma « Le Trianon », 3bis, rue Marguerite Renaudin, 14h15 : conferéncia de Rémi Pech suls orators miegjornals.


Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.

Sèrgi Gairal sus Cantalausa

Cantalausa

Après la mòrt de Cantalausa en 2006 Sèrgi Gairal que lo coneissiá plan publicava dins lo jornal La Setmana un omenatge.

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Andreu Nin : La revolucion d'octòbre e la question nacionala

Detalh d'una medalha datant del temps de l'URSS

En 1935 sortissiá lo libre Els moviments d'emancipació nacional d'Andreu Nin (1892-1937). Aquí çai-jos una seleccion de son tèxt.

Peticion contra la fin de l'Estivada de Rodés : Gardarem l'Estivada

Gardarem l'Estivada

Après las anóncias del conse de Rodés, Christian Teyssèdre, al subjècte de las animacions estivalas previstas per la vila, que preveson la desaparicion de l'Estivada coma manifestacion culturala occitana, un collectiu s'organiza per son manteniment.