espaci-occitan-carcinol02/2016 - A Sant Ceren en Carcin es en projècte sota la direccion de l'associacion Aquí l'òc la dubèrtura d'un Espaci Occitan Carcinòl. Cadun pòt ajudar lo projècte via la plataforma Ulule [aquí]

Çò que ne dison : "Aqueste luòc s'apelarà Espaci Occitan Carcinòl. Aculhirà, assabentarà tot public e prepausarà la seguida dels corses per adultes (nivèls començants e confirmits) mas tanben de mòstras, de conferéncias, de lecturas publicas, de cant e de musica, una botiga de libres e de produches culturals occitan."


Vidèo : entrevista de Maria-Joana Verny

M.-J. Verny

L'entrevista de Maria-Joana Verny (FELCO) per Marius Blenet (França 3). Genièr de 2017.

Lenga : un 'òm' que se pòt evitar

Ops ! Que de òm !

Sus l'emplec de òm en occitan, un article de Patrici Pojada dins la revista Lo Diari (numèro 14).

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Critica del libre de Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

Joan-Maria Petit e Pèire Francés : 'Bestiari, aubres, vinhas'

En 1979 la revista Aicí e ara publicava una critica de Maria-Clara Viguièr del libre Bestiari, aubres, vinhas.