Lo CIRDÒC comunica. Rendètz-vos a Castèlnòu d'Arri pel final de Total Festum, los 8 e 9 de julhet de 2017.

Lo CIRDÒC vos espèra aquesta dimenjada pel final del festenal regional Total Festum.

Conferéncia a l'entorn del projècte europèu Go to the FUTURE, debat public amb de professionals qu'an fach la causida de las lengas regionalas per menar lors projèctes, estand (bibliotèca efemèra, sèstas sonòras...).

Lo tot al còr d'una programacion de las bèlas propausada per la Region Occitània/Pirenèus-Mediterranèa e lo CROS Lengadòc e Rosselhon : amassada, concèrts, espòrts tradicionals, animals totemics... per clavar aquela edicion de 2017.


Sus la Cançon de Santa Fe

Letrina Cançon de Santa Fe

Un article de la revista La Cigalo Narbouneso (abril de 1927, pagina 49). Autor : P. Albarel. L'ortografia del tèxt es estada corregida.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Joan Fourié sus Renat Nelli (1982)

Renat Nelli (René Nelli)

Un tèxt de Joan Fourié publicat dins la revista Aicí e ara (mai de 1982).

Vidèo : lo tambornet

Tambornet

Presentacion de jòc de bala al tambornet. Una vidèo del CIRDÒC.