Lo Centre Occitan Rocaguda (COR) prepausa lo dimenge 18 d'octobre de 2020 una passejada comentada en Sidòbre. La visitat serà assegurada per l’artista Jacques Bourges en occitan.

Entre legendas e autenticitat, lo Sidòbre es un territòri insolit e ric en suspresas. Al grat dels camins o lo long d’un riu, entre la glèisa del Granit o encara l’Ostal del Sidòbre, i podrètz trapar de païsatges magics e d’òbras extraordinàrias coma la famosa Pèira Clavada, mas tanben d’autras pèiras estonantas.

Jacques Bourges, a l’encòp poèta, pintre, e escalpraire, coneis per còr la barena que trabalha e embelís dempuèi d'annnadas.

[ligam COR]


Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.

Bulgària far part de la zòna èuro

Pèça de 2 € bulgara de 2026

Dempuèi lo mes de genièr de 2026 la moneda bulgara es l'èuro.

Critica del libre 'École, Histoire de France et Minorités nationales'

Ecole, Histoire de France et Minorités nationales, Napoleon Bonaparte

Critica per Romieg Pach del libre de Claude Gendre e Françoise Javelier : École, Histoire de France et Minorités nationales (Fédérop, 1978)

Tolosa : Aplec de la sardana

Aplec de la sardana

Dins son magazine del mes de mai de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista d'Estel Llansana que presentava l’Aplec de la sardana que s'anava debanar dins la vila.