Lo Centre Occitan Rocaguda (COR) prepausa lo dimenge 18 d'octobre de 2020 una passejada comentada en Sidòbre. La visitat serà assegurada per l’artista Jacques Bourges en occitan.

Entre legendas e autenticitat, lo Sidòbre es un territòri insolit e ric en suspresas. Al grat dels camins o lo long d’un riu, entre la glèisa del Granit o encara l’Ostal del Sidòbre, i podrètz trapar de païsatges magics e d’òbras extraordinàrias coma la famosa Pèira Clavada, mas tanben d’autras pèiras estonantas.

Jacques Bourges, a l’encòp poèta, pintre, e escalpraire, coneis per còr la barena que trabalha e embelís dempuèi d'annnadas.

[ligam COR]


Totèm : lo grapaud de Baçan

Grapaud de Baçan

En 2017 sortiguèt la revista Los rocaires numèro 2, presentava qualques totèms occitans.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Sus l'empec de la lenga occitana en sciéncia

tablèu

Un article de Felip Carbona publicat dins la revista Vida Nòstra en 1972, sus l'emplec de la lenga occitana en sciéncia.

Lei santons de Provença

Sus los santons de provença, un article de la revista del conselh general de las Bocas de Ròse, Accent de Provence, numèro 263, novembre e decembre de 2016.