Los 24 e 25 de mai de 2024, un collectiu d’associacions, l’ALCOC (Associacion per la lenga e la cultura occitanas), Associacion A. Perbòsc IEO 82 (Institut d’estudis occitans) e ÒC-BI (Associacion pel bilingüisme francés-occitan dins l’ensenhament public), amb l’ajuda de la comuna de Lafrancesa, organiza dos desfisses per la lenga e la cultura occitanas :

  • vint-e-quatre oras de corsa al torn del lac de Lafrancesa, lo divendres 24 de mai a partir de 18h ;
  • dotze oras de dança e musica occitanas, lo dissabte 25 de mai a partir de 10h30.

Las dotze oras de dança s’acabaràn amb M’Braia.

Desfís dança, Lafrancesa, 2024


Florian Vernet : presentacion de la tresena edicion del 'Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne'

Vinha

En 2020 sortissiá a las Premsas Universitària de La Mediteranèa (PULM) la tresena edicion del Dictionnaire grammatical de l'occitan moderne de Florian Vernet.

L'occitan es un balon de rugbi !

rugbi

En setembre de 2013, J. B. publicava sul site de l'IEO d'Aveyron lo sieu punt de vista sus la lenga occitana.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Joan Jaurés : educacion populara e lengas (1911)

Joan Jaurés

Lo 15 d'agost de 1911 dins La dépêche du Midi èra publicat un article de Joan Jaurés. Tornava aquí sus la lenga occitana que parlava correntament.

Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.