Lo CAOC, centre d'Afrairament Occitano-Catalan, organiza coma cada an son concors de racontes brèus, Enric Garriga Trullols. Aquò serà lo seisen.

Lo concors dedicat als ensages e als articles, d'Aura en Aura, es tanben organizat pel segond còp.

La matèria e lo genre dels racontes es liure. Los ensages o articles, de caractèr non-fictiu, son dobèrts a totas las manifestacions de l’occitanitat, de l’etnografia a la tradicion culturala, al patrimòni, en passant per l’istòria, la recèrca, las relacions occitano-catalanas, etc.

Al nivèl de la longor, los racontes devon aver entre 10 000 e 12 000 caractèrs, los ensages e articles entre 8 000 e 10 000 (espacis en blanc compreses).

Las entresenhas son aquí.


Sèrgi Gairal sus Cantalausa

Cantalausa

Après la mòrt de Cantalausa en 2006 Sèrgi Gairal que lo coneissiá plan publicava dins lo jornal La Setmana un omenatge.

Lo pintre Pierre François

Presentacion de Pierre François, pintre originari de Seta, que a son biais participèt a la fin del sègle XX a l'accion occitana en illustrant de cobèrtas de libres.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Musica : Lo jai

Lo Jai - Musica Lemosina

En 1982 sortissiá lo disc de musicas tradicionalas del Lemosin del grop Lo Jai

Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.