la-cansoLo diluns 12 de novembre de 2012 a la Bibliotèca Nacionala de França (BNF), 58, carrièra Richelieu sala de las Comissions a 15h : conferéncia de Anne Brenon e Christian Salès sus La Cançon de la Crosada + presentacion de l'obratge-CD : La Canso.

De notar : lo manescrich original de La Cançon serà exepcionalament expausat - [ligam site OC]

Anne Brenon es istoriana, encargada de cors a l'universitat de Montpelhièr. Es fondairitz de la revista Hérésis.

OC es un collectiu d'artistas especialistes de las tecnologias numericas de l'imatge e del son. Fondat en 1999 a Argelièr en Occitània, per Christian Salés, compositor e realisator, lo grop prepausa regularament espectacles, CDs e libres.


'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.

Enric Pascal de Ròcaguda

Enric Pascal de Ròcaguda

Dins lo corrièr dels lectors de La Setmana en febrièr de 2013 Ramon Ginolhac tornava sus l'òbra d'Enric Pascal de Ròcaguda.

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Venècia : extrach del roman 'Mièja-Gauta'

Masqueta

Extrach del roman Mièja-Gauta de Max Roqueta paregut en 2010 a las edicions Trabucaire.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.