la-cansoLo diluns 12 de novembre de 2012 a la Bibliotèca Nacionala de França (BNF), 58, carrièra Richelieu sala de las Comissions a 15h : conferéncia de Anne Brenon e Christian Salès sus La Cançon de la Crosada + presentacion de l'obratge-CD : La Canso.

De notar : lo manescrich original de La Cançon serà exepcionalament expausat - [ligam site OC]

Anne Brenon es istoriana, encargada de cors a l'universitat de Montpelhièr. Es fondairitz de la revista Hérésis.

OC es un collectiu d'artistas especialistes de las tecnologias numericas de l'imatge e del son. Fondat en 1999 a Argelièr en Occitània, per Christian Salés, compositor e realisator, lo grop prepausa regularament espectacles, CDs e libres.


Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Cristian Rapin : Louis XIV en Occitània

Louis XIV en costume de sacre, Hyacinthe Rigaud, 1701, detalh

Dins la revista Lo Lugarn numèro 94, Cristian Rapin presentava lo libre d'Hubert Delpont Parade pour une infante.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.