vilafranca-setmana-2017Coma cada an l'IEO del Vilafrancat organiza ongan las setmanas occitanas. Del 11 al 26 de febrièr de 2017.

Lo 11 de febrièr, al cinèma Vox a 15h, projeccion del filme Dins la votz dels sègles de Marc Oriol amb Renat Jurié.

Lo 22 de febrièr : 15h contes amb Viviane Cayssials a la bibliotèca municipala.

Del 24 al 26, festenal a Cenac, sala de las fèstas : musica, bal, estagi de cant polifonic.

  • Lo 24 encontre amb los musicians e dançaire a 21h.
  • Lo 25 estagi de cant e bal amb Les Bouilleurs de son, Bassacada e Contrebande.
  • Lo 26 a 15h concèrt del grop Lo Barrut.

Los archius dels Amics de la lenga d'òc son al CIRDÒC

Fons Amic de la lenga d'oc

En octobre de 2017 los archius dels Amics de la lenga d'òc, l'antena parisenca del felibritge, son intrats dins las colleccions del CIRDÒC.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Sul libre 'S.T.O' de Régine Hugounenq

sto

En 2019 sortissiá lo libre S.T.O - Lo tust de tres letras de Régine Hugounenq. En novembre la revista de la metropòli de Montpelhièr ne fasiá la presentacion.

Extrach del 'Lo fiu de l'uòu' de Robèrt Lafont

Dins lo conte Lo fiu de l'uòu publicat en 2001 per Atlantica, Robèrt Lafont s'arrèsta dins sa narracion a Besièrs en 1209 del temps de la crosada e del grand masèl. Extrach.