Lo Centre Occitan Ròcaguda (COR) d'Albi comunica :

Lo patrimòni lingüistic de l'occitan comença, per los qu'an un pauc (o completament) perdut son usatge, amb los sovenirs de joinessa, los parents, los pairins e tot lo vesinat de son enfança ; tornar prene contact amb el pòt començar per un partatge de son viscut amb d'autres, convivialament, pel plaser e tanben per tornar trapar los mots e l'usatge de la lenga.

Aquí la tòca del novèl talhièr del Centre Occitan Ròcaguda : Convèrsas e escambis, cada diluns a 16 oras.

Per lo demai, de talhièrs d'activitats al COR, n'i a, coma los provèrbis sus l'auta, per cada jorn de la setmana. Levat que, se « l'auta del diluns, lo dimars n'i a pas pus », a Ròcaguda, bufa tota la setmana !

Los dissabtes tanben son plan sovent ocupats per d'eveniments divèrses, descobèrtas d'autors occitans, estrenas de mòstras, conferéncias : tot aquò se pòt veire dins lo present programa :

[Programa COR 2017-2018]

Centre Cultural Occitan d’Albigés
28 carrièra Rochegude
81000 Albi


Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.

'Los tres gendres del paure òme' : presentacion de Domenja Blanchard

Los tres gendres del paure òme

En 2008 sortissiá lo libre d'Ives Roqueta Los tres gendres del paure òme.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Prefaci de Felip Gardy a 'La quimèra' de Joan Bodon (1989)

La Quimèra

Per sa reedicion en 1989, las Edicion de Roergue accompanhava lo libre de Joan Bodon d'un prefaci de Felip Gadry.

Estudi sus la Cançon de la Crosada

En 2015 sortissiá lo libre Lorsque la poésie fait le souverain, Étude sur la Chanson de la Croisade Albigeoise.