Lo Centre Occitan del País Castrés comunica :

Pel vinten e un còp, joves e mens joves se van tornar trobar per faire prodèl a la lenga nòstra e participar a la tradicionala Dictada Occitana. Lo tèxt serà tirat de l'òbra Còr d'Occitània, escrivans del sègle vint.

Aquest an cada participant serà regalat d'un l’espectacle.

Per fin que lo mai de mond i pòscan trobar d’interès e de plaser, malgrat las diferéncias de nivèl, los participants auràn la causida entre doas opcions :

  • L’opcion 1 s’adreiça a los que se sentisson pas d’aise a l’escrich e que poiràn faire una dictada a traucs ont se comptaràn pas que las bonas responsas.
  • L’opcion 2 s’adreiça a los que son mai afortits, que faràn una dictada classica.

Luòc e orari : dissabte 26 de genièr de 2019 a Castras, sala Loïsa Paulin (carrièra Loís David).


Ives roqueta, escritura, enfança e... lo libre de François Cavanna 'Les Ritals'

Cavanna 'Les Ritals' detalhs

En 1979 dins la revista Aicí e ara Ives Roqueta tornava, alara que veniá de legir lo libre de François Cavanna Les Rital, sus son rapòrt a l'enfança coma escrivan.

Sèrgi Viaule : critica del libre de Pau Gayraud 'Lo libre del causse'

Lo libre del causse - Pau Gayraud - Vent Terral

En 2016 l'editor Vent Terral tornava editar Lo libre del causse de Pau Gayraud.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Extrach del libre de Josèp Maffre 'Lo conse malgrat el'

Cencha de conse

Un tèxt publicat dins la revista Lo Gai Saber en 1939.

Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.