Detalh d'una de las fotografias de Georges Souche

Secret de l'èrba

Se dabana del 4 de setembre fins al 2 d'octobre de 2020 a Lesinhan la mòstra fotografica Secret de l'èrba. Las òbras son de Georges Souche.

Lo nom d'aquela exposicion ven d'un dels tèxtes fondators de l'òbra de Max Roqueta Verd Paradís.

Georges Souche amb aquelas fotografias, rend omenatge a l'escrivan amb lo qual publiquèt mantuns obratges entre 1995 e 2003.

Lo fotograf nos mena al còr dels territòris intimes del país de l'enfança de l'autor, entre garriga secrèta, graminèas que sorgisson de l'ombra, òrts abandonats e autras sorsas misteriosas.


Pèire Lagarde sus Joan Bodon (1971)

Joan Bodon

En 1971 dins la revista Vida Nòstra Pèire Lagarde presentava Joan Bodon.

Vidèo : lo tambornet

Tambornet

Presentacion de jòc de bala al tambornet. Una vidèo del CIRDÒC.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Ives roqueta, escritura, enfança e... lo libre de François Cavanna 'Les Ritals'

Cavanna 'Les Ritals' detalhs

En 1979 dins la revista Aicí e ara Ives Roqueta tornava, alara que veniá de legir lo libre de François Cavanna Les Rital, sus son rapòrt a l'enfança coma escrivan.

Extrach del Libre de Catòia : Lo fuòc

Extrach del Libre de Catòia de Joan Bodon. Capítol 44.