Lo Centre Occitan Rocaguda (COR) prepausa lo dimenge 18 d'octobre de 2020 una passejada comentada en Sidòbre. La visitat serà assegurada per l’artista Jacques Bourges en occitan.

Entre legendas e autenticitat, lo Sidòbre es un territòri insolit e ric en suspresas. Al grat dels camins o lo long d’un riu, entre la glèisa del Granit o encara l’Ostal del Sidòbre, i podrètz trapar de païsatges magics e d’òbras extraordinàrias coma la famosa Pèira Clavada, mas tanben d’autras pèiras estonantas.

Jacques Bourges, a l’encòp poèta, pintre, e escalpraire, coneis per còr la barena que trabalha e embelís dempuèi d'annnadas.

[ligam COR]


Robèrt Lafont subre l'alienacion (I)

Chorus

Un article de robèrt Lafont subre l'alienacion.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire'

Jòrdi Labouysse : 'Occitània, Moments d'histoire', 2023

Lo libre Occitània, Moments d'histoire de Jòrdi Labouysse publicat a la prima de 2023, recampa d'articles publicats entre 1980 e 2010 ligats a l'istòria dels païses occitans.

Sus Joan-Maria Petit (1941-2020)

Joan-Maria Petit

Un article de la Federacion dels Ensenhaire de Lenga e de Cultura d'Òc publicat après l'anóncia de la mòrt de Joan-Maria Petit en agost de 2020.