Lo Centre Occitan Rocaguda (COR) prepausa lo dimenge 18 d'octobre de 2020 una passejada comentada en Sidòbre. La visitat serà assegurada per l’artista Jacques Bourges en occitan.

Entre legendas e autenticitat, lo Sidòbre es un territòri insolit e ric en suspresas. Al grat dels camins o lo long d’un riu, entre la glèisa del Granit o encara l’Ostal del Sidòbre, i podrètz trapar de païsatges magics e d’òbras extraordinàrias coma la famosa Pèira Clavada, mas tanben d’autras pèiras estonantas.

Jacques Bourges, a l’encòp poèta, pintre, e escalpraire, coneis per còr la barena que trabalha e embelís dempuèi d'annnadas.

[ligam COR]


Lo grelhon, lo lop e las abelhas : un conte de Justin Bessou

Detalh d'una gravadura de Tavy Notton (1914-1977) sus la vida de las abelhas

Lo grelhon, lo lop e las abelhas es lo primièr tèxt dels Contes de la Tatà Mannon de Justin Bessou.

Sus la musica occitana anciana

Mondonville per Quentin de La Tour

Un article de Marcel Carrieres escrich en 1972 per la revista Vida Nòva numèro 5.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Suls libres de Joan-Ives Casanòva 'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

'Trèns per d'aubres mòrts' e 'A l'esperduda dau silenci'

En 2007 sortissián dos libres de Joan-Ives Casanòva : Trèns per d'aubres mòrts e A l'esperduda dau silenci.

Entrevista de Ernest Bergez, Sourdure

Dins son magazine dels meses de julhet e d'agost de 2019 la vila de Tolosa publicava una entrevista del musician Ernest Bergez, dich Sourdure, que presentava al mes de julhet son espectacles al Metronum.