la beluga
La Beluga ! en 2019 a l'Estivada de Rodés

La Beluga !

Dempuèi qualques ans lo grop La Beluga trabalha son repertòri.

Lo triò compausat de Céline Mistral, Fred Montels e Franck Lepagnol posa dins lo ric fons occitan medieval un part de sa matèria. Veson dins los cants de las trobairitz poténcia e insomission ; amb abiletat e mestreja s'aplican a far tornar viure las voses d'aquelas femnas.

La part vocala de lors espectacles es assegurada per Céline Mistral. Franck Lepagnol s'encarga de la part electronica e del clavièr. Fred Montels es el als instruments, pòt passar del bouzouki o del nyckelharpa a la còrnamusa, es multi-instrumentista.

En 2019 lo grop èra present sus la granda scèna de l'Estivada de Rodés. Lo divendre 14 d'agost de 2020 èra a Concas en Roergue dins l'encastre del 15en festenal Les troubadours chantent l’art roman en Occitanie.

Trabalhan sus un novèl album que debriá sortir fin 2020.

Lor site es [aquí]


Frederic Mistral sus Victor Gelu (1886)

Victor Gelu

En 1886 sortissiá en dos volums las òbras complètas de Victor Gelu amb un prefaci de Frederic Mistral.

Robèrt Lafont : Laus de Provença (2007)

Nimes

Dicha de Robèrt Lafont a l'ocasion de la remesa del Grand prèmi literari de Provença en 2007.

Municipalas de 2026 en França, programa del Partit Occitan

Eleccions Municipalas, França, 2025

Al mes de mai de 2025 lo Partit Occitan presentava son programa per las eleccions municipalas de 2026 en França.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

'Tornar legir Joan Bodon' obratge collectiu als Classiques Garnier

Relire Jean Boudou, Classiques Garnier, 2025

Ven de sortir als Classiques Garnier a la debuta de 2025 lo libre Relire Jean Bodon.