Florence Brutus, CIRDOC, 2021
Florence Brutus presidentat del conselh d'administracion del CIRDÒC (2021)

Lo 8 de decembre de 2021 al tèrme de la sesilha del conselh d’administracion e en conformitat amb los sieus estatuts, la governança de l’Establiment Public de Cooperacion Culturala (EPCC) CIRDÒC es estada en partida renovelada.

Es desenant Florence Brutus, tanben 7èna vicepresidenta de la Region Occitània que presidarà lo conselh. Succedís a Patric Roux.

Jean-Luc Armand, conselhièr regional de la Region Nòva Aquitània, es estat elegit 1èr vicepresident del conselh d'administracion de l'establiment. Remplaça Charline Claveau que demòra administratritz.

Alberte Frey, 3ena adjuntat de la comuna de Besièrs demòra 2nda vicapersidenta.

Benjamin Assié, conselhièr regional de la Region Occitània sietarà al conselh d'administracion en qualitat d'administrator.

[lo comunicat del CIRDÒC]


Critica del libre de Georges Labouysse 'Histoire de France, l’imposture'

Siege d'alesia, Vercingetorix Jules Cesar

Dins la revista Lo lugarn numèro 94 Cristian Rapin tornava sul libre de Georges Labouysse Histoire de France, l'imposture.

Patrici Pojada sus l'aranés e l'occitan general

L'aranés e l'occitan general

En 2010 la generalitat de Catalonha publicava quatre estudis sus l'aranés e l'occitan general.

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Sèrgi Gairal sus Cantalausa

Cantalausa

Après la mòrt de Cantalausa en 2006 Sèrgi Gairal que lo coneissiá plan publicava dins lo jornal La Setmana un omenatge.

Friedrich Engels e la nacionalitat del Sud de França (1848)

Friderich Engels

En 1848 dins la revista Neue Rheinische Zeitung n° 93, Friedrich Engels considerava la nacionalitat del Sud de França.