Florence Brutus, CIRDOC, 2021
Florence Brutus presidentat del conselh d'administracion del CIRDÒC (2021)

Lo 8 de decembre de 2021 al tèrme de la sesilha del conselh d’administracion e en conformitat amb los sieus estatuts, la governança de l’Establiment Public de Cooperacion Culturala (EPCC) CIRDÒC es estada en partida renovelada.

Es desenant Florence Brutus, tanben 7èna vicepresidenta de la Region Occitània que presidarà lo conselh. Succedís a Patric Roux.

Jean-Luc Armand, conselhièr regional de la Region Nòva Aquitània, es estat elegit 1èr vicepresident del conselh d'administracion de l'establiment. Remplaça Charline Claveau que demòra administratritz.

Alberte Frey, 3ena adjuntat de la comuna de Besièrs demòra 2nda vicapersidenta.

Benjamin Assié, conselhièr regional de la Region Occitània sietarà al conselh d'administracion en qualitat d'administrator.

[lo comunicat del CIRDÒC]


Provença : la comuna de La Seina comunica en occitan

La Seina

La vila de La Seina en Provença sul sieu site internet presenta cada mes dins la seccion D'aquí un article en occitan.

Max Roqueta e lo roman

Mièja-Gauta

Lo tèxt çai-jos es extrach de la plaqueta de presentacion de la mòstra : Max Roqueta, la libertat de l’imaginari, que se debanèt en 2014 e 2015 a Montpelhièr.

Croàcia passa a l'èuro e intra dins l'espaci Schengen

Membre de l'Union Europèa dempuèi 2013, Croàcia emplega dempuèi aqueste 1èr de genièr de 2023 l'èuro coma moneda. De pèças novèlas son donc intradas en circulacion.

Ives Roqueta sus Frederic Mistral

Tresor

Un article de Ives Roqueta (junh de 1998). Sorsa : Lo Lugarn numèro 86/87, 2004.