L'IEO-12 organiza lo dimècres 14 de febrièr de 2024, a 18h a l'Ostal de las Associacions, 15 avenguda Tarayre a Rodés, una serada dedicada al roman istoric de Jacques Regourd La patz del rei e de la glèisa.

Lo libre es estat publicat a la prima de 2023 per las edicions del Grelh Roergàs. Agotat en fin d'annada es estat reeditat.

Lo roman de 352 paginas conta l'istòria d’Augièr, jove pastre de Castèlmarin, en Roergue. L'istòria debuta en 1222 per s’acabar a Najac en 1249, del temps del renhe de Raimon VII de Tolosa. L'òbra mèscla ficcion romanesca e vertat istorica.

La presentacion se farà en preséncia de l’autor.

Cobèrta de La patz del rei e de la glèisa de Jacques Regourd, Grelh Roergàs, 2023


Lenga : un 'òm' que se pòt evitar

Ops ! Que de òm !

Sus l'emplec de òm en occitan, un article de Patrici Pojada dins la revista Lo Diari (numèro 14).

Musica : Lo jai

Lo Jai - Musica Lemosina

En 1982 sortissiá lo disc de musicas tradicionalas del Lemosin del grop Lo Jai

Votacion del Parlament Europèu per melhorar la mobilitat electrica

Lògo recarga electrica

A la debuta del mes de julhet de 2023 lo Parlament Europèu votèt per l'adopcion de règlas novèlas per fin de far créisser lo nombre de las estacions que permeton de recargar los veïculs electrics. Las novèlas disposicions preveson tanben de ne facilitar l'usatge.

Teatre : 'Geronimo' d'André Benedetto

Lo Geronimo de Benedetto

En 1974 André Benedetto montava la pèça Geronimo, los redactors de la revista Revolum dels mes de genièr de 1975 ne rendián compte.

Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.