rasims-de-lunaCofret Rasims de Luna - CD + libret

Presentacion de l'editor : "Lo 19 de junh de 2008, l'opera Comèdia de Montpelhièr aculhissiá un dels grands eveniments del centenari de Max Roqueta : un concèrt excepcional que recampava, jos la direccion de Laurent Audemard, un ensemble de 5 musicians, de 4 cantaires, e d'un diseire per celebrar en musicas l'òbra poetica de l'escrivan occitan.

"Mesclant de cant, de musicas tradicionalas e contemporanèas, de jazz e de poesia, aquela creacion unica dins sa mena, es uòi publicada per Buda Musique jos la forma d'un cofret, que l'associacion Amistats Max Roqueta n'assegura la produccion."

  • Laurent Audemard : direccion musicala, clarineta, autbòi.
  • François Fava : saxofòns e flaüta.
  • Henri Donnadieu : saxofòn.
  • Guillaume Séguron : contrabassa.
  • Denis Fournier : batariá.

Les manufactures verbales : Jakès Aymonino, Joan-Francès Tisnèr, Nadine Gabard, Marie-Anne Mazeau. Roland Pécout : diseire - [ligam]


Patrick Sauzet : Per un modèl mimetic del contacte de lengas (1987)

Sul perqué de l'abandon de la lenga occitana, al delà del modèl erosiu e del modèl conflictual. Un article de Patrick Sauzet dins la revista Lengas.

Occitània en qualques mots

Detalh de la cobèrta 'L'Occitanie en 48 mots' d'Herve Terral

En 2014 sortissiá lo libre L'Occitanie en 48 mots d'Hervé Terral.

Los Païses Baltics son desconectats dels malhums electrics rus e bielorús

Electricitat, pilònes

Lo dimenge 9 de febrièr de 2025 son estats desconectats dels malhums electrics rus e bielorús los tres Estats Baltics, Estònia, Letònia e Lituània.

Lo freg, al pè del fuòc...

Freg e lops

En 2018 dins sa rubric Aital Òc lo jornal Centre Presse publicava lo tèxt d'E. Sodís : Lo freg al pè del fuòc.

Conte : Lo pol e la poma d'aur

Un conte collectat en Roergue per las equipas d'Al Canton, dich per Gilbert Lafage.