archius-occitanEn collaboracion amb l'IEO, los archius de Carcassona organizan del 14 de febrièr de 2017 al 30 de junh la mòstra Occitan, Occitanie.

L'expausicon vos convida a descobrir la lenga, son istòria, los movements culturals ligats dempuèi de sègles a la lenga occitana.

Documents, objèctes, tracts, fotografias son estats recampats per melhor far tornar viure al visitor aquel passat encara viu dins la lenga modèrna.

De conferéncias (Yann Lespoux, Dominique Baudreu, Alan Roch...), de projeccions (Le midi viticole) e de concèrts (Claudi Martí, Le chiffon rouge, Canti Canta) son tanben prevists.

 

 [lo programa]


Pau-Loís Granier per Felip Gardy

Pau-Loís Granier - òbra poetica occitana

Un article de Felip Gardy dins la revista Oc (ivèrn de 2002).

Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Viure 1965 : Revolucion Occitana

La revista Viure fondada en 1964 foguèt pendent un desenat d'ans lo luòc d'expression privilegiat per la critica, las analisas, l'expression d'una pensada occitana liura.

Cristian Rapin e lo Prèmi Nobel de Mistral

Medalha Nobel

Un article de Cristian Rapin dins Lo Lugarn numèro 86-87, auton de 2004.