Lo divendre 6 de novembre de 2020 se tendrà a Sarlat una serada dedicada al cantaire Joan-Pau Verdier.

Organizada per la vila en ligam amb la siá familha, serà l'escasença de reünir en sovenir de l'artiste los amoroses de la lenga occitana.

Al programa, un concèrt de represas per Roselyne e Didier Berguin, seguit de la projecion del filme Histoire d'Adrien realizat per Jean-Pierre Denis, que la siá banda originala es estada compausada per Joan-Paul Verdier.

Autor de 17 albums, Joan-Pau Verdier signèt son primièr album en 1973. Animèt pendent un vintenat d'ans l'emission de France Bleu Perigòrd Meitat Chen Meitat Porc. Moriguèt en junh de 2020.


Loís Alibèrt : Renaissença catalana e Renaissença occitana (1933)

Loís Alibèrt e Pompeu Fabra en 1933

Un tèxt de Loís Alibert publicat dins la revista Oc numèro 10-11 de 1933.

Critica del libre 'L'enfugida' de Joan-Ives Casanòva

'L'enfugida' de Joan-Ives Casanova

Un article de Clamenç Pech dins La Setmana numèro 981.

Union Europèa : ajudas a la infrastructuras de transpòrt

Ralh ferroviari

Lo dijòus 22 de junh de 2023 la Comission Europèa comunicava sus la politica de l'Union en matèria de transpòrt. Son 6,2 miliards d'èuros que seràn investits dins las infrastructuras.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Las lengas de l'Union Europèa

En 2013 sortissiá lo libre de Jaume Corbera Pou, La Unió Europea, un mosaic lingüístic. Dins lo jornal La Setmana numèro 1001 Joan-Claudi Forêt ne fasiá la critica.