Lo divendre 6 de novembre de 2020 se tendrà a Sarlat una serada dedicada al cantaire Joan-Pau Verdier.

Organizada per la vila en ligam amb la siá familha, serà l'escasença de reünir en sovenir de l'artiste los amoroses de la lenga occitana.

Al programa, un concèrt de represas per Roselyne e Didier Berguin, seguit de la projecion del filme Histoire d'Adrien realizat per Jean-Pierre Denis, que la siá banda originala es estada compausada per Joan-Paul Verdier.

Autor de 17 albums, Joan-Pau Verdier signèt son primièr album en 1973. Animèt pendent un vintenat d'ans l'emission de France Bleu Perigòrd Meitat Chen Meitat Porc. Moriguèt en junh de 2020.


Joan B. Seguin : critica del libre de Robèrt Lafont 'Renaissance du Sud'

Renaissance du sud, Robèrt Lafont, Gallimard

En 1970 sortissiá lo libre de Robèrt Lafont Renaissance du Sud. Essai sur la litteratura occitane au temps de Henri IV.

Musica : Aqueles

Aqueles

Al mes de març de 2020 lo jornal Roergàs Centre Presse presentava lo grop Aqueles.

Lo collectiu 'Per que viscan las nòstras lengas' escriu al Primièr Ministre

Pour que vivent nos langues

Lo collectiu Per que viscan las nòstras lengas mandèt al Primièr Ministre francés lo 2 de mai de 2025 una letra per lo questionar sus la plaça de las lengas minorizadas dins la reforma de la formacion iniciala e del recrutament dels ensenhaires.

Vidèo : per una Fòrça culturala occitana

Per una fòrça culturala occitana

Collòqui del 25/11/17 a Narbona Region Occitània : per una fòrça culturala occitana. Las vidèos.

Qualques reflexions de Florian Vernet sus la lenga occitana

Occitan estandard - Vernet

Dins lo present article, paregut en 2016, Florian Vernet presentava sas reflexions sus la situacion de la lenga occitana.