Dictada occitana, Albi, 2023
Visual de la dictada occitana prevista a Albi lo 19 de genièr de 2023

La dictada occitana en Albigés prevista lo dijòus 19 de genièr a 14h sala de Pratgraussals, carrièra Lamothe a Albi es estada reportada al mes de febrièr.

Lo tèxte legit serà tirat de l’òbra de Cristian Laus. Los organizators convidan d’escòlas, de collègis e de licèus, entre autres, la Calandreta d’Albi, l’Escòla Ròcaguda, l’escòla de Puòggoson, lo licèu Belavista, etc. mas precison que totas las participacions son benvengudas !

Quin que siá vòstre nivèl de lenga, poiretz partejar un moment convivial amb los escolans e escolanas del Grand Albigés ! E per que tot lo mond pòsca ensajar de ganhar un prèmi, serà prepausat una « dictada a traucs ».

Pel primièr còp los pichons de la Calandreta participaràn tanben amb una « Dictada a traucs a etiquetas ».

Al delà de la simpla dictada de nombrosas animacions son previstas pendent aquel moment de partatge intergeneracional : danças, musica e cants amb BrindAir’Òc.

Las inscripcions adultes son a gratis.


Istòria : 1065, assemblada de Tologes

Enluminure

Un article de la revista Viure numèro 3, 1965.

Joan-Loís Segondy : presentacion del libre 'D’aucèls e d’òmes'

En 2023 sortissiá lo libre D’aucèls e d’òmes de Joan-Loís Segondy.

Ajuda militara a Ucraina : Caesars e missils AASM

Missil AASM

Lo 18 de genièr de 2024 lo ministre de la defensa francés Sébastien Lecornu anoncièt un cèrt nombre de mesuras per ajudar Ucraina dins sa lucha contra l'occupant rus.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.

Sus l'òbra de René Girard

Adoration de l’Agneau de Dieu, Van Eyck, 1432

Un tèxt de la revista Aicí e ara numèro 3 (1979).