Agen : encontres sus la diversitat lingüistica
Visual de presentacion de l'eveniment

Los 5 e 6 d’octobre de 2023, a Agen en Òlt e Garona, organizat conjonchament pel Departament d’Òlt e Garona, la Vila d’Agen e la Region Nòva Aquitània, se debanaràn d'encontres al torn del breton, de l’alsacian, del catalan, del creòl, del futunian e de plan d’autras lengas.

Lo dos jorns son diches «  encontres professionals de las lengas e culturas regionalas ».


Ives Roqueta sus Frederic Mistral

Tresor

Un article de Ives Roqueta (junh de 1998). Sorsa : Lo Lugarn numèro 86/87, 2004.

Pedagogia : 'Enfanças'

En 2012 lo Centre Regional de Documentacion Pedagogica (CRDP) de l'acadèmia de Montpelhièr publicava un document a destinacion dels joves lectors Enfanças.

Los Païses Basses e Danemarc mandaràn a Ucraina de F-16

F-16C

Dimenge 20 d'agost de 2023, Mark Rutte, primièr ministre neerlandés, anoncièt que de F-16, avion de combat de concepcion estatsunidenca, serián mandats a Ucraina per los Païses Basses e per Danemarc.

Sèrgi Viaule : critica de 'Bonjour tristesse'

Françoise Sagan

Dins lo numèro 144 de la revista Infòc de decembre de 1995, pareissiá la critica de Sèrgi Viaule del libre de Françoise Sagan paregut en 1954.