Dissabte 11 de genièr de 2014 - 14h30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : vesprada poetica e musiçala amb Gui Matieu mèstre en Gai saber, e Domitille Vigneron del grop de musica Flor Enversa, que presentarà le sieu darrièr CD « Blacatz de Proensa » consacrat al sénher Blacatz III de Provença, dich lo Grand Guerrièr, que visquèt entre la fin del sègle XII e la debuta del sègle XIII (~ 1176-1239) e que li agradavan las femnas, la galantariá, la guèrra, las fèstas bronzissentas, los cants, los divertiments e tot çò que dona prètz e valor a un òme onèst. Per acabar la vesprada, festejarem los reis amb las còcas tradicionalas dels païses nòstres.

Dissabte 25 de genièr de 2014 - 14h30, sala 3, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : Dictada Occitana en ligason amb las manifestacions que se tendràn dins les Païses occitans e en Catalonha. Es organizada amb le cors d’occitan de l’Aperòc (POS), l’IEO-París, Radio País, le CREO de la Talvera e le club occitan de Noisy.

Dissabte 22 de febrièr de 2014 - 14h30, a Cèus (Sceaux, 92330), sala del primièr del cinèma Le Trianon , 3 bis, carrièra Marguerite Renaudin : Stéphane Giocanti, presentarà le sieu darrièr libre paregut a la debuta de 2013 en çò de Flammarion, C'était les Daudet. Aquesta manifestacion es organizada amb los Miegjornals de Cèus e la Velhada d’Auvèrnha.

Dissabte 22 de març de 2014 - 14h30, sala 110, facultat de drech, 12 plaça del Panteon : conferéncia de nòstre amic escrivan, ensagista, Rémi Soulié : Joseph d’Arbaud, Paul Arène et le crépuscule des Dieux.


Estudi : 'L'òme que èri ieu' de Joan Bodon e L'occitan coma metafòra

L'òme que èri ieu

Vincenzo Perez de l'Università degli Studi di Ferrara trabalhèt de 2015 a 2016 sul libre de Joan Bodon, L'òme que èri ieu.

Musica : entrevista de Guillaume Lopez

Guillaume Lopez

Dins son magazine del mes de novembre de 2019, la vila de Tolosa publicava una entrevista de Guillaume Lopez.

Tolosa : centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci

Espaci

Al mes de julhet de 2023 se dubriguèt a Tolosa un centre d'excelléncia de l'OTAN dedicat a l'espaci.

Las lengas de l'Union Europèa

En 2013 sortissiá lo libre de Jaume Corbera Pou, La Unió Europea, un mosaic lingüístic. Dins lo jornal La Setmana numèro 1001 Joan-Claudi Forêt ne fasiá la critica.

Joan-Claudi Sèrras : critica de 'La pluèja rossèla' de Julio Llamazares

La pluèja rossèla, Julio Llamazares

En 2008 sortissiá a cò de IEO Edicions la traduccion occitana del libre de Julio Llamazares La lluvia amarilla.